Każdy, absolutnie każdy, używa obecnie Facebooka. Według własnych statystyk Facebooka, ludzie spędzają ponad 700 miliardów minut miesięcznie na platformie. Wow!

Dlatego też ważne jest, aby firma badała sposoby na dotarcie do własnych segmentów odbiorców za pomocą platformy społecznej sieci, a następnie  opracowała odpowiedni plan. Zbyt wiele firm po prostu konfiguruje stronę na Facebooku, losowo pisze do odbiorców, dopóki ich nie znudzi, a następnie pozostawia do zbierania kurz milcząc przez kolejny miesiąc.

Facebook marketing to potencjalna i wręcz ogromna możliwość dla wielu przedsiębiorstw, a więc także dla Ciebie!

To nie jest tak, że Facebook marketing zastępuje inne formy marketingu. Ale twoi potencjalni klienci spędzają swój czas tutaj, a Ty chcesz połączyć się z nimi i zwiększyć ich czasu spędzony z Twoją marką. A zatem wypada, aby opracować plan interakcji z nimi na Facebooku w sposób, który zwiększa wartość ich doświadczeń.

Lepszy Facebook marketing dla swojej firmy możesz osiągnąć poprzez:

1. Zdecyduj, dlaczego masz FanPage

W celu maksymalizacji zysków dla firmy musisz zdefiniować swoje cele marketingowe i rozwijać odpowiednią strategię. Publiczność ceni Facebooka jako narzędzie obsługi klienta dla firmy. W innych przypadkach może to być źródło odpowiednich treści lub źródło informacji. W innych przypadkach, odpowiednie źródło sprzedaży. W jeszcze innych przypadkach, twoi fani po prostu mogą chcieć „rozmawiać” ze sobą i czuć się częścią tego wszystkiego. Dopasuj swój Facebook Marketing do strategii i określ związane z nim wskaźniki sukcesu.

2. Stwórz odpowiedni zakładki dla klientów

Twoja nowa strona posiada standardowy zestaw „kart”, w tym ściana, gdzie posty i komentarze są publikowane, kartę Informacje ogólne czyli informacje na temat Twojej firmy. Facebook Marketing ma też więcej – tworzenie niestandardowych kart. Na przykład, StartupNation Page Facebook zawiera zakładkę „Witamy” z linkami do różnych rodzajów treści i produktów, a także z promocją dla aktualnie uruchomionych.

Koniec części pierwszej.